Time management
Výrazy ako mám veľa práce, robím toľko nadčasov, ešte musím toto urobiť sa stali symbolom dnešného pracujúceho človeka.
Time management nie je o tom, aby ste do svojho pracovného plánu napchali čo najviac činností. Ide o to, aby ste šikovne a účelnejšie rozhodovali o čase, ktorý máte k dispozícii. Naučte sa, ako zo svojho času vyťažiť čo najviac.
Tento tréning je zameraný na zvýšenie osobnej efektivity, na optimálnom narábaní s časom a jeho využívaní najmä v práci, avšak s neoddeliteľným presahom aj do súkromného života.
Účastníci školenia sa naučia…
- Ktoré ciele uprednostniť pri plánovaní svojho pracovného času
- Identifikovať, kedy máte najviac energie a ako efektívne využívať tento tzv. „hlavný čas“
- Rozpoznať, čo vás rozptyľuje a ako sa opäť rýchlo sústrediť
- Vypracovať širokú škálu stratégií produktivity