„Multichanel“ komunikácia so zákazníkom
Process Communication Model® vytvoril americký psychológ a univerzitný profesor Dr. Taibi Kahler v polovici sedemdesiatych rokov. Skúmal medziľudskú komunikáciu a počas svojej práce s klientmi si všimol, že v každodennom správaní existujú určité vzory, ktoré sú spojené so špecifickými pozitívnymi a negatívnymi reakciami na určité veci a udalosti. Tiež videl rad negatívnych reakcií, ktoré boli spojené so stresom. Taibi došiel k záveru, že na základe toho, čo váš partner hovorí a ako sa chová, môžete spoľahlivo predpovedať jeho reakcie v rôznych stresových situáciách.
PCM® je komunikačný model, ktorý vám umožní porozumieť, motivovať a komunikovať efektívne so svojím okolím. Jeho poznatky využijete v…
- Manažmente – pomôže zlepšiť komunikáciu a motiváciu zamestnancov spoločnosti a organizáciu práce
- Predaji – spoznáte lepšie svojich klientov a dosiahnete vynikajúce výsledky
- Tímovej spolupráci – zlepšenie spolupráce a zníženie pravdepodobnosti vzniku nedorozumení a konfliktov
- Rozvoji talentov – rozpoznanie a riadenie rozvoja talentovaných členov tímu
- Riadení konfliktov – uvoľnenie napätia a riešenie vzniknutých konfliktov na pracovisku