„Multichanel“ komunikácia so zákazníkom

Process Communication Model® vytvoril americký psychológ a univerzitný profesor Dr. Taibi Kahler v polovici sedemdesiatych rokov. Skúmal medziľudskú komunikáciu a počas svojej práce s klientmi si všimol, že v každodennom správaní existujú určité vzory, ktoré sú spojené so špecifickými pozitívnymi a negatívnymi reakciami na určité veci a udalosti. Tiež videl rad negatívnych reakcií, ktoré boli spojené so stresom. Taibi došiel k záveru, že na základe toho, čo váš partner hovorí a ako sa chová, môžete spoľahlivo predpovedať jeho reakcie v rôznych stresových situáciách.

PCM® je komunikačný model, ktorý vám umožní porozumieť, motivovať a komunikovať efektívne so svojím okolím. Jeho poznatky využijete v…

  • Manažmente – pomôže zlepšiť komunikáciu a motiváciu zamestnancov spoločnosti a organizáciu práce
  • Predaji – spoznáte lepšie svojich klientov a dosiahnete vynikajúce výsledky
  • Tímovej spolupráci – zlepšenie spolupráce a zníženie pravdepodobnosti vzniku nedorozumení a konfliktov
  • Rozvoji talentov – rozpoznanie a riadenie rozvoja talentovaných členov tímu
  • Riadení konfliktov – uvoľnenie napätia a riešenie vzniknutých konfliktov na pracovisku

Pokračovaním v prehliadaní tejto webovej stránky súhlasíte s používaním cookies. viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť